Vipshop

ساخت وبلاگ

هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از رفتار ها و عادت های خوبی است که علاقه ها را بیشتر می کند و موجب صمیمیت بیشتر می شود. روز زن و روز مادر هم از مناسبت هایی است که می تواند بهانه خوبی برای خرید گل روز زن و قدر دانی از زحمات خانم ها باشد.

هدیه روز مادر

اما خرید هدیه هم آداب و اصولی دارد. بعد از توجه به اهمیت اصل موضوع و فراموش نکردن مناسبت ها، لازم است کالاها و مواردی را که برای هدیه دادن مناسب ترند، بشناسید و سلیقه و احتیاجات عزیزی را که می خواهید برایش هدیه ای تهیه کنید، بدانید. این مطلب به شما کمک می کند هدیه ای سالم ترو بهتر تهیه کنید.

تا روز مادرمدت زیادی مانده است. خرید هدیه برای روز مادر نیز مانند خرید برای بسیاری از مناسبت ها و افراد دیگر کار سختی برای اکثریت ما می باشد. گاهی یکی از دلایل دشوار بودن انتخاب یک کادوی مناسب برای روز مادر سختگیرتر بودن مادران و یا بهتر است بگوییم خاص پسند بودن آن ها می باشد. پس باید بهترین نوع کادو را انتخاب کنید تا بتوانید در این روز مهم و زیبا پرچم خود را همچنان در میان خانواده بالا نگه دارید.

هدیه روز مادر این گل چه که بر سر دل بانوان سرزمینم نمی آورد؟ اگر به این فکر می کنید که سنگ تمام بگذارید و پرچم خود را بر قله های افتخار خانواده با اقتدار بر زمین بکوبید، خرید گل روز زن  بهترین گزینه است.

البته اگر می خواهید لذت کوبیدن پرچم نصیبتان شود باید سر کیسه را مقداری شل کنید. فرقی هم نمی کند که چه نوع گلی باشد. از شوخی نیز که بگذریم گل، هم یک کادوی کاربردی برای روز مادر است و هم ارزش مادی مناسبی دارد.

Vipshop...
ما را در سایت Vipshop دنبال می کنید

برچسب : روز مادر, نویسنده : mrazaee1 بازدید : 435 تاريخ : دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت: 21:10

بدون شک خرید گل ولنتاین یکی از بهترین کارها ، برای نشان دادن عشق و علاقه شما به مخاطبتون است اونم از نوع گل رز ولنتاین، که در قبل توضیح دادیم که گل رز خود نماد عشقی عمیق است.

معانی تعداد گل های روز ولنتاین

در واقع تعداد گل هایی که در این روز تحویل میگیرید یا تحویل میدهید نیز مهم است و ممکن است عشق شما و یا عزیزان شما از آن کاملا آگاه باشند ، پس قبل از دادن هدیه این موضوع را هم در نظر داشته باشید در زیر به معانی برخی از مهمترین تعداد گلهای رز میپردازیم :

سفارش 1 گل رز به معنی عشق در اولین نگاه معنی میدهد این سفارش برای روابطی که تازه شکل گرفته میتواند خوب باشد.

2 گل رز خصوصا از نوع قرمزش به معنی ، عشق دو طرفه است .

3 گل رز قرمز ، یعنی دوستت دارم و بسیار مرسوم است.

4 گل رز یعنی خیلی و خیلی عمیق دوستت دارم.

دلتنگی از سفارش 6 گل رز است یعنی با سفارش 6 عدد شما به عشق خود میگویید که دلتنگ آن هستید!

10 گل رز یعنی تو بهترین من هستی

سفارش 15 گل رز یعنی من متاسفم و منو فراموش کن !

20 گل رز یعنی عشقم به تو صادقانه است.

25 گل رز تبریک برای عشق بی همتایم.

سفارش 24 گل رز قرمز یعنی تو 24 ساعته در یاد منی.

سفارش 40 گل رز یعنی عشق من به تو کاملا واقعی است.

سفارش 99 رز به معنی این است که دوستت دارم تا زمانی که بمیرم.

اگر میخواهید به عشقتان بگویید آیا با من ازدواج میکنی 108 گل را به او سفارش دهید. 

و 365 گل رز به معنی این است که دوستتون دارم در تمام لحظه های سال و تک تک روزها.

همانطور که اشاره کردیم ، گل رز قرمز سنتی ترین گل برای ارسال در روز ولنتاین است ، اما اگر بانوی شما عاشق گل رز و دیگر گل ها است ، ما شما را با انتخاب متنوعی از گل ها در این روز به خصوص پوشش میدهیم.

بهترین گلهای روز ولنتاین  را میتوانید در گل فروشی آنلاین VIP Shop پیدا کنید و هر چه رنگ مورد علاقه عشق شما باشد ، مثل یک دسته گل مناسب با قیمت مناسب در این گلفروشی موجود است.

در واقع عزیزان شما در این روز به خصوص مسلما از شما انتظار دارند شما میتوانید با خرید گل رز ولنتاین و هدیه روز ولنتاین یک روز فراموش نشدنی و احساسی ناب را ایجاد کنید. آنچه به بدیهی است زیبایی و لوکس بودن باکس گل آن است و حال و هوایی که این باکس پس از باز شدنش در کنار شما ایجاد میکند غیر قابل توصیف است چرا که خود این باکس ها به جز گل ها با طراحی های بی نظیر تولید شده است.

Vipshop...
ما را در سایت Vipshop دنبال می کنید

برچسب : ولنتاین ,گل ولنتاین, نویسنده : mrazaee1 بازدید : 463 تاريخ : چهارشنبه 2 مهر 1399 ساعت: 16:31